E m m a -

Dålig uppdatering

... i alla fall för att vara jag. Har ju inte bloggat på hela dagen! Och nu ska jag inte skriva mycket heller, för jag har köpt en ny fin pyjamas på H&M och vill bara krypa ner i sängen med den på mig och läsa min bok. Men först måste jag berätta om min dag.

Vi dansade vals på idrotten. Innan tänkte jag, "usch var hemskt", men det var faktiskt kul! Tre olika personer dansade jag med. Jag fattade inte riktigt hur man svängde, men jag improviserade. Heh...heh... Vi låtsas att det gick bra! *Harkel*

Efter skolan gick jag till Stinsen och köpte ett headset, vilket jag har varit i nöd av en längre tid nu. Jag köpte även en söt liten pyjamas från H&M. Shorts och linne är det, jag orkar inte ta kort på den för hur många bryr sig egentligen om hur min pyjamas ser ut? Fast det är kul att ta kort, haha!

Mamma har köpt en locktång och hon lockade mitt hår nyss så det blev alldeles lockigt. Inte jättelockigt dock, jag har för tjockt hår. Tusan också. Lägger upp bilder på det imorgon! Men nu ska jag dra mig tillbaka, vi hörs imorgon!
Godnatt! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0