E m m a -

Dålig uppdatering idag

Hejhej!
Det här blir förmodligen det enda inlägget idag. Sent jag skrev det, haha. Men jag har gjort massa konstiga slappsaker idag. Suttit framför datorn, tittat på manga, läst New Moon, så länge vi båda andas... osv. Nu har mamma och pappa åkt iväg till sin kompis på fest så jag och min lillebror är hemma ensamma. Haha, det blir förmodligen nudlar till middag. Vi orkade inte gå och köpa pizza. Men lägger man i lite allt möjligt så blir det inte så plain liksom. Inte bara nudlar.

Jag har hittat en ny animeserie som heter Nana (ny för mig) och nu märkte jag att den även finns som riktig film, alltså otecknad. Coolt ju, snacka om att jag ska se den sedan! Men nu ska jag läsa, vi hörs imorgon!
Hej så länge/ godnatt!


Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG HAR BARA ETT KAPITEL KVAR, MEN JAG VILL INTE LÄSA DET ÄN!!!!!

2009-03-14 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0