E m m a -

Dålig uppdatering!

Godmorgon! :]
Ujuj, vilken dålig uppdatering det har varit i dena blogg. Har ju inte bloggat sedan i lördags! På morgonen dessutom. Vi såg på min granne Totoro då på lördagskvällen och den var jättegullig! Vi satt och gapskrattade hela tiden typ . Det har kanske inte med det gulliga och göra, den var väl gullig och rolig.

Och i söndags kom mina kusiner och farmor och farfar för att fira pappa som fyllde år för en vecka sedan, alltså i tisdags. Haha, mamma gjorde chokladmuffins. Typ. Det blev kladdkaka i muffinsform ungefär. Men alla älskar väl kladdkaka, så vad gjorde väl det? :]

Igår hade jag jätteont i halsen, kunde knappt prata och när jag svalde gjorde det jätteont! Sedan hade jag 37,3 grader på kvällen, alltså feber. Idag har jag tydligen inte feber, men jag känner mig inte riktigt bra och har ont i halsen. Baah. Hatar sånt här. Bara tur att det kom nu, så att jag är frisk till ÅRE! Lääängtaar! På söndag åker vi dit! :] Men nu måste jag göra mig i ordning och leta efter mitt lånekort.. hm... vi hörs senare!
Hej så länge! : ]

Kommentarer
Postat av: Luzz <3

Stackare som också är sjuk! :( Men det var ju (bra) att de kom nu..



Krya på dig!

2009-04-01 @ 10:15:34
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0