E m m a -

Äntligen fredag!

Godmorgon! :]
Idag börjar jag halv tolv, som alla fredagar från och med...för typ tre veckor sedan? Eller kanske två, jag håller inte koll, hehe. Gick ändå upp klockan nio för att hinna. Det var kanske lite onödigt, men jag hann kolla på tre anime avsnitt i alla fall. Hehe. Och nu har jag tjugofem minuter på mig att plugga spanska. Perfekt! :]

Det är skönt att det är helg ju! Ikväll ska vi se på "Min granne Totoro" haha, det har jag bestämt, vi får se om Nisse och mamma också vill det. Pappa åker ju till england idag. Och imorgon blir det ikea, och köpa massa grejer till mitt rum! Då ska jag städa och fotografera så alla får se hur fint det blev! Moahahaha!! Men allvarligt, jag ska ta kort! :] Jag ska köpa (om jag hittar) en fåtölj som heter... kommer inte ihåg vad den heter, sedan ska jag köpa två ramar (en till min tavla och en till twilight gigantiska affishen), en myslampa och en skrivbordslampa, en skrivbordsstol som heter SNILLE. Om det var någonting mer så har jag i så fall glömt det. Hehe. Men nu ska jag plugga på preteritum verb! Hatar spanskans oregelbundna verb, de är så konstiga! Fast querer i jag-form i preteritum blir quise. Som kisse, haha! Men vi hörs senare i alla fall, hej så länge! :]

Mina favoritartister just nu. Olivia Lufkin och Taylor Swift. :]

Kommentarer
Postat av: Fanny

hopps det går bra på spanskan, själv ligger jag här i sängen...sjuk!!! USCH!!!

2009-03-27 @ 11:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0