E m m a -

Aldrig mera samhällskunskap!

Hejhej :)
Jag skrev inte i skolan, jag pluggade kemi istället. Kursprovet är imorgon, men jag tror att jag har koll på det mesta. Måste repetera lite bara...

Idag dansade vi streetjazz på idrotten, med en tjej som var dansproffs. Oj, hon var verkligen proffs, hehe. Det var jättekul i alla fall! Trodde det skulle vara liite tråkigt, men det var jättekul! Det blev lite trångt i lokalen bara, men annars så!

Vi hade våran sista samhällsunskapslektion idag också! Vi fick reda på betygen, jag hade VG. Vi gjorde ingenting mer än det och en utvärdering, så vi slutade kvart över tre istället för fyra. Men nu måste jag plugga, vi hörs senare! :)
Hejdå så länge :)


Jag ska vara med i en mangatävling på bilddagboken, med denna bild. Men den är inte riktigt klar, den ska färgläggas också. Hela bilden är inte med på bilden. Det där lät skumt, men ni hajar väl antar jag :) Jag tyckte att lotusblommorna passade in eftersom manga är japanskt, haha! Dessutom älskar jag lotusblommor.

Kommentarer
Postat av: Fanny

SÅÅ SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-04 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0