E m m a -

Sy, sy, sy

Heej! Långt avbrott... Det blir nog många såna i sommar. Längre avbrott... men det gör nog inte så mycket, det hade gjort mer om jag hade en stooor blogg. Men i alla fall, jag måste bara berätta en sak. Jag har blivit en sy-galning. I lördags och söndags hann jag med så mycket som två väskor, fixat en klänning, ett pennskrin, ett mp3 fodral, lagt / fållat upp pappas byxor, en påse för hårsnoddar.. säkert någonting annat också, men jag orkar inte titta efter. Jag ska sy ett linne också. En oversize i något tunnt tyg. Hoppas det blir bra!

Men nu ska jag fortsätta läsa, vi hörs efter nästa avbrott i bloggandet, haha. : ]

bild från Mallorca

Kommentarer
Postat av: Mikaela

guud, vill du laga mina jeans?? xD

2009-06-18 @ 00:11:44
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Jag är Sara, Fannys kompis.



Hörde av Fanny att du är duktig på att gör headers etc på bloggar. Jag undrar om du skulle vara intresserad av att göra en till mig, jag betalar gärna för det om du vill. Jag ska jag, liksom Fanny, också till Usa i sommar. Så det vore jättesnällt om du ville göra en header åt mig i det temat. Jag kan skicka bilder jag vill ha med, så får du lägga upp det precis som du vill.

Maila gärna tillbaks om du är intresserad! Tack :D

Sara

2009-06-30 @ 23:50:42
URL: http://sarakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0