E m m a -

Sommarlov!

Heeeeeeeej! Vi hade avslutning igår! Det är såå skönt att det är sommarlov nu, även om jag inte riktigt har fattat det än. Det kommer nog gå upp för mig någon gång i Juli, förmodligen. Jag var just inne på The Sims 3:s hemsida och det verkar så otroligt kul! Alltså, det måste ju ändå vara hundra gånger bättre än det förra? Man kan ju göra hur coola saker som helst med gubbarna! Herregud, det är verkligen dålig uppdatering och korta inlägg nu, men jag önskar att min dator fungerade... Den stora som jag bloggar på nu är så seg och så jobbig att sätta på. Jag kanske ska börja blogga med a och o istället för åäö? För de knapparna fungerar ju inte på den lilla datorn. Det är grymt störande och går typ inte att göra någonting åt heller... Vi har provat, believe me...
Hörs! :]

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fin bild :D

2009-06-11 @ 16:20:22
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: anna

vad heter läraren ???!?!?!! :O

2009-06-12 @ 23:31:57
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0