E m m a -

Mot Värmland! Sedan Norge!

Hejhej! Nu sitter jag här vid mammas dator, är inte alls van vid tangentbordet. Läste nyss på Fannys och hennes kompisars bloggar om vad som händer i USA och jag är såå sjukt avis!! Jag vill också!!! Men jag får trösta mig med att jag kanske ska dit när jag går ut gymnasiet (jag ska vara Au Pair, jag vill jag vill jag vill!).
Dessutom ska vi ju kanske till New York snart.... eller? Det är inte bestämt.
Duktig jag var förresten, jag glömde ju lämna in de två filmerna som jag och Anna hyrde för exakt två veckor sedan... Så vi fick betala 200 kronor för förseningen när vi lämnade dem i söndags. Heh heh...
Men nu ska jag packa inför fjällen, vi hörs!
'
En klippa i Port de Soller, Mallorca.

Kommentarer
Postat av: anna

maaaaaaaaaaaaaaaaaaah! VAD MKT! då får vi dela på det.. annars är det inte rättvist :) men gud vad dåligt att de inte påminde eller något..

2009-07-31 @ 22:29:40
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0