E m m a -

Ridning & filmer

Ajaj, jag har redan fått träningsvärk i låren/rumpan från ridningen idag. Jag och Anna red på gärdet och hästen var liiiite för stark för mig, haha! Jag kunde inte ens få den att stanna när den var som mest uppspelt hur mycket jag än drog och drog. Hahahaa...! Så jag har träningsvärk... Men det var helt klart värt det! Galopperade (stavning?) sådär så man nästan ligger på hästens hals och den bara flyger fram. Hah, om man rider har man säkert gjort det flera gånger men för mig var det hur kul som helst, värsta upplevelsen :D

När vi kom hem hyrde vi två filmer, Fingerprints och The Duchess med Keira Knightley. Den första var en skräckis, jag blev skiträdd fast egentligen var den inte läskig... Den senare var en vanlig film... eller hur man nu ska beskriva det. Den var bra i alla fall med jag störde mig lite på slutet (utan att säga för mycket, haha).


Kommentarer
Postat av: Mikaela

om slutet på filmer är dåligt blir man såå besviken ^^ Speciellt om filmen har varit bra sen slutar det helt konstigt ;D

2009-07-15 @ 15:21:55
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag håller med Mikaela. det är tråkigt de. Fin header föressten! :)

2009-07-25 @ 14:27:15
URL: http://andersssonklara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0