E m m a -

Mycket händer

Hejhej! Hm... det är någonting som snurrar på bordet när jag trycker ner en tangent.... freeeaky.... Hur som helst, nu är vi hemma från Blidö, vilket betyder att jag kan blogga! Yay! Men vi åker härifrån igen på tisdag... Då ska vi till Värmland och sedan någon gång nästa vecka ska vi till Norge och vandra i fjällen.

Den tionde ska jag förresten till Kittelfjäll med skolan, har jag sagt det? Det har jag säkert, men jag berättar igen! Det är alltså en kurs jag har anmält mig till och vi ska åka den tionde Augusti och komma hem den sextonde. Vi åker nattåg till och från, vilket jag aldrig har gjort förut så det blir kul, hihi. Sedan ska vi bo på en fjällstation och göra lite dagsturer och så. Men vandringarna till och från fjällstationen blir ju dagsvandringar. Där ska vi ha teori också, så där uppe i Kittelfjäll studerar (?) vi fjällekologi. Det låter så kul! Senare idag ska jag och mamma köpa saker som jag behöver, till exempel skor och fleecetröja. Men massor av andra grejor också...

Och NU ÄR FANNY I USA!! Varit där i typ en vecka. Shit! Jag vill också vara där! VARFÖR är inte jag där!? Svar; jag skulle aldrig klara det... Jag är för feg, haha. Skulle inte kunna vara borta i ett år sådär. Men det ska jag ju... när jag är Au Pair (har typ bestämt mig för att göra det när jag går ut gymnasiet, om jag vågar!)... hehe. Vi får väl se hur det går. Ha-ha-ha.

Jag hade förresten lovat mig själv att inte titta på New Moon sneakpeeks, men jag kunde inte hålla mig!! Nu har jag ju varit extremt taskig mot mig själv genom att retas... med mig själv... jag kan ju inte vänta tills November nu!?! Dumma Emmaaaa!! Så, nu kan jag inte tänka på annnat än New Moon. Braa... (inte för att det är någonting nytt)
Vi hörs! :] (Klicka på bilderna för förstoring)

Jasper ser sjukt rolig ut på den här bilden!!!

Gillar den här... av någon anledning :]

Kommentarer
Postat av: anna

bra emma det där med filmerna haha! ;D

2009-07-26 @ 21:06:23
URL: http://froedis.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv. YES I AM!!!! AND IT'S SOOOOO MUCH FUN!!!

Men jag saknar dej supermkt, speciellt när jag läser inlägget!! Jag loar Emma, du skulle klara det helt klart! Roligt att ni ska till Norge, jag har träffat massa från norge hehe lärt mig lite norska met haha rart = konstigt, rart va? xD haha okej, det var inte kul :P

Min twilight mani eler vad man ska kalla det hade svalnat till igår då de visade den här på campet men vet du vad som hände? DEN GICK SÖNDER!!!!!! Precis innan kysscenen!!!! GAAAAH!!



Ha det bäst!!! :D

2009-07-27 @ 01:16:13
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: "emma"

Är det biologin eller naturvetenskap som du kommer att göra där uppe i fjällen? ^^

2009-07-31 @ 21:14:16
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0