E m m a -

Mot Värmland!

Heej! Nu sitter jag i vääärmen och känner att jag måste hoppa ner i poolen. Fast klockan är över elva... hur kan det vara så varmt! Ska bli skönt att komma till Skärmnäs där det regnar så ofta. Fast när det inte regnar brukar det vara väääldigt varmt.... Imorgon bitti åker vi i alla fall! Vi ska självklart stanna på donken och köpa plusmeny så man får såna där snygga coca cola glas, hehehe... :]

Men nu måste jag fortsätta hjälpa Fanny med en header till sin systers blogg... tror jag att det var. Vi hörs! Kommer nog dröja, hehe.

Utanför katedralen, Palma de Mallorca. Älskar bilderna jag tog där! :] Just den här är kanske inte överdrivet fin, men i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tyckte det var en mysig bild :)

2009-07-02 @ 12:49:19
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Fanny

"Ska bli skönt att komma till Skärmnäs där det regnar så ofta"?!!!!!!!!!!!!!



ÄR DU GALEN?!!!!! <3<3<3

2009-07-02 @ 21:40:53
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0