E m m a -

Yes!

Imorse fick jag skjuts av pappa så jag hann plugga lite innan skolan. Sedan släppte han av mig utanför simhallen, så jag gick in till idrotten för att prata med läraren och han sa att jag kunde gå tillbaka till skolan eftersom jag inte skulle vare med (förkyld ju). Så nu står jag här i datasalen med låååång tid på mig att plugga. Hoppas jag hinner!

Tänk, efter det här provet blir saker och ting lugnt i samhällen! Förutom provet vecka 6 men jag ska börja plugga redan nästa vecka och bättra mig på den punkten. Jag FÅR inte fortsätta med att börja plugga dagen innan. Det är sjukt dåligt! Jag måste ju få bra betyg, this is serious, this is gymnasiet, herregud! Jag måste ta detta på allvar nu!

Nu ska jag gå till biblioteket och plugga, vi hörs senare!

Tiger gullunge <3


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-13 @ 14:20:38
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Såå söt kissemiss

2009-01-13 @ 19:32:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0