E m m a -

Yes! Äntligen planer

Jag försökte mobilblogga nyss men det fungerade inte av någon anledning... Men oj! Nu vet jag varför! Numret jag har går till fel bloggplattform. Oups :/ Haha. Jag har fått reda på att vi ska på middag hos farmor och farfar idag! Våra kusiner som vi var med på nyårsafton kommer också att vara där. Sedan ska våran ena kusin, Melker, sova över hos oss. Sedan imorgon bitti ska vi åka till kungsberget tidigt och åka skidor! Jippie! Jag har saknat skidåkningen så mycket, äntligen ska jag få åka igen! Senaste gången jag åkte var i Åre i april, har jag för mig...

Jag gjorde tre test på någon konstig hemsida. Det första var "Vilken Twilight-karaktär är du" och jag blev såklart Jacob Black, den jobbigaste karaktären av dem alla! Haha. Men på andra plats kom Edward Cullen, hihi. Jag är näst mest som Edward! Hihihihi. Sedan gjorde jag ett personlighetstest. Detta blev resultatet (på engelska):

Others see you as sensible, cautious, careful & practical. They see you as clever, gifted, or talented, but modest not a person who makes friends too quickly or easily, but someone who's extremely loyal to friends you do make and who expect the same loyalty in return. Those who really get to know you realize it takes a lot to shake your trust in your friends, but equally that it takes you a longer time to get over if that trust is ever broken.


Sedan gjorde jag ett test som hette "Vad skulle du passa att heta" eftersom man inte får välja sitt namn, så får man veta vad man borde heta. Haha, mitt namn blev Vanessa. Jag tyckte att det passade lite :D Men jag gillar mitt namn ;)

Men nu ska vi åka om tio minuter, vi hörs senare!DEN BÄSTA SIGNATUREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0