E m m a -

Yes!

Jag har ofta samma rubriker på den här typen av inlägg har jag märkt, haha! :P Nu sitter jag i alla fall i korridoren och har lunchrast. Jag skriver på laborationsredogörelsen och jag är ju typ klar! Yes! Jag visste att detta skulle funka! Finslipa den får jag göra efter bion =)

Jag upptäckte att jag har extramatte idag, men jag kan ju inte gå på den om jag ska på bion? Jag försökte lektionsanmäla på schoolsoft (sidan där vi ser nyheter, aktiviteter, sjukanmäler oss, med mera) men extralektioner finns nog inte med så ofta, den fanns inte i alla fall. Jag får alltså gå dit, utan att ta en gratis macka (det vore lite som hyckleri tycker jag, haha) och säga att jag inte kan vara med. Suck... Vi gör ändå ingenting på extramatten eftersom vi redan gjort klart A-kursen. Skönt! Så jag kan lika gärna skippa den. Men man kanske måste ha en bättre anledning än bio? Jag säger att jag ska ta spruta eller någonting, det är inte viktigt i alla fall =)

När jag gäspade nyss fick jag ont bakom ena axeln, jag kanske spände mig eller någonting. Jag brukar få ont i axeln och sånt för att jag spänner dem. Måste sluta göra det! Men det är svårt, jag vet ju inte ens när det är jag gör det... Så vet inte hur man slutar, haha.

Men nu ska jag gå och lämna tillbaks min bok till biblioteket, så vi hörs när jag kommer hem! :D

PS. kan vara mycket stavfel i detta inlägg som jag inte lagt märke till själv. Jag skriver ju på minimini-datorn så det är svårt med pyttelitet tangentbord! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0