E m m a -

World Trade Center

Hejhej, vi sitter och tittar på en film om World Trade Center (inte en dokumentär) och det är så sorgligt och så hemskt!

Tänk att veta att man snart ska dö. När som helst. Tänk de som kastade sig ner från sextionde våningen istället för att brinna upp, och när man faller så vet man att snart mosas man mot marken, snart finns man inte mer. Jag kan inte tänka mig det... Kan inte tänka mig känslan...

Tänk att veta att någon man älskar kommer att dö. Tänk att få reda på det. Jag kan inte tänka mig det heller...

Nej nu vill jag inte tänka på sådant längre! Lite svårt kanske när man ser på en sån film...

Twilight blir förresten bara bättre och bättre varje gång jag ser den, hihi. Stackars Fanny som inte ens kan nämna Twilight hemma, hahaha! I feel sorry for you :-) Du har pratat om det för mycket, hahaha :D Min mamma tyckte i alla fall att den var bättre än hon  trott. Hon hade trott att den skulle vara barnsligare, mer som en ungdomsfilm, men den var inte det så mycket sade hon.

Nu tog filmen slut!

Vet ni? Mamma ska sticka en basker till mig :D Jag har aldrig haft en basker förut, hehe. Det ska bli intressant...

Nu ska jag titta, Scream 2 har börjat :-) Den verkar skum... Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Fanny

gahhh!!!!! jag är så otroligt avundsjuk, jag vet att jag har sagt det förut men det är obeskrivligt, du får inte plåga mig på det här sättet!!

Bra att din mamma tyckte det, jag ska allt låta dem vänta tills den kommer ut på DVD så ska dem få se att de har helt feel, DE KOMMER BLI SÅ ÄÄÄGDA!!



btw så kollade vi också på world trade center, fast vi har sett den förut, första gången tyckte jag den var ganska dålig medan jag kollade på den (ant. för att den är så tung, och så blev jag så frustrerad när allt var så utdraget, man följer dem där nere medan de plågas och man vet inte om de kommer överleva eller inte) men efter att jag sett den (typ nästa dag) älskade jag den!! och den var bättre nästa gång då jag visste vad som skulle hända (det var inte lika frustrerande).

:P <3

2009-01-11 @ 01:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0