E m m a -

Volleyboll

Idag spelade vi volleyboll på idrotten. Det enda jag kan göra är att serva, det går riktigt bra faktiskt. Det andra? Bläää. Jag tror jag nuddade bollen en gång (förutom när jag servade) och då var inte ens spelet igång... Mina handleder led inte allt för mycket i alla fall. Några spruckna blodkärl men det syns inte ens längre. Undrar om det verkligen var sprucka blodkärl... Hur som helst har jag fått två små röda prickar som ser ut som när man stuckit sig med en nål, fast innanför huden. Heh.

Inga läxor idag, sjukt skönt! Jag ska ladda ner LimeWire och sedan ladda hem lite låtar, hihi. Och Twilight såklart! Och lite andra filmer... får se om jag hittar någon. Det är inte alltid det man klickar på faktiskt är en film.

Men nu ska jag som sagt göra det, vi hörs senare! Här är en video från youtube. Tjejen på filmen är tio år gammal! Och dansar så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0