E m m a -

Varning!

Någon som köper en termosmugg från Åhléns med fina mönster på, försök inte lägga den i en väska utan plastpåse runt eller någonting. Jag misstänker att den kommer vara tom när du tar upp den i så fall, eftersom att om man skakar lite lätt på den (horisontellt, inte vertikalt) så sipprar innehållet upp från locket. Hm... kanske inte världens bästa lock, nej.
Hihi
Förresten kom jag på en sak nyss. Jag kanske borde se lejonkungen? För att alla tycker det är vääldigt konstigt att jag aldrig har sett den (speciellt som jag kan en av låtarna från filmen nästan utantill, utan att någonsin ha sett den).

Jag har plågat mig själv genom att förbjuda mig att skriva i bloggen förrän nu, eftersom jag måste städa vilket jag har börjat med nu (heja heja). Så det här är sista inlägget! Vi hörs imorgon!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: Kopierar koden och sätter in på rätt ställe i koden ;D Det är ganska enkelt. Jag funderar lite på att börja göra nån slags html-guide.. trots att det redan finns oändligt många :P Vad sägs? xD

2009-01-07 @ 00:16:14
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0