E m m a -

Lördag morgon

Godmorgon! Jag har just vaknat och Tiger är jättegosig. Hungrig är han också. Kanske borde jag hälla upp lite mat i hans matskål. Eller visa honom att han har mat i den om han nu har det, för det brukar han inte upptäcka själv. Haha. :-)

Idag har jag tänkt gå till...nehej... nu ändrades mina planer, hehe. Jag hade tänkt gå till stinsen men vi kanske ska till våra kusiner, så jag får väl gå till stinsen imorgon istället. Hah! :-)

Jag gjorde ett collage med två bilder från Paris!  Allt var så grönt där, det var jättefint! Jag tog typ sjuhundra kort tror jag, och vi var ju bara där över en helg.

Men nu ska ja ge Tiger (och mig själv) mat, vi hörs senare! :-)


Kommentarer
Postat av: Julia - Tävla om en ny header

Sv: jag har hört det några gånger :) tack

2009-01-17 @ 12:35:49
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Fanny

NAW VA FIINT!!! VILL OCKSÅ DIT! (fast nu kanske jag ska åka till usa ju :P )

2009-01-17 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0