E m m a -

Twilightgalning

en godmorgon-hälsning ;)
Klockan halv tolv ska jag gå till tåget, så snart ska jag börja göra mig i ordning. Halv ett ska jag möta Fanny i stan så ska vi titta på almanackor :) Det är viktigt att ha almanacka på rudbeck har jag märkt, haha, annars kommer man inte ihåg alla deadlines, lediga dagar, osv. Men så är det väl i alla skolor?

Jag blev riktigt stressad igårkväll när jag kom och tänka på en sak. Jag har matteprov på måndagen efter nästa helg (vilket jag redan visste), men sedan har jag samhällskunskapsprov också, dagen efter! Nooo! För det är väl vecka tre den veckan? Visst är det vecka två nu? Fy vad stressad jag blir, jag måste plugga hela dagarna! Detta är så typiskt mig! Jag skulle ha börjat tidigare så skulle allt blivit så mycket lättare! Usch. Jag hatar sånt här. Men nu ska jag sluta klaga.

Alltså en sak går inte att sluta tänka på och det är Twilight. Jag började ju läsa första boken i somras och blev klar med hela serien för någon månad sedan. Jag fastnade redan då, jag blev galen i bokserien. Sedan kom filmen och jag blev ännu mer galen!! Det är heeelt sjukt! Jag vet att det är en helt annan sak om man inte har läst böckerna, jag tror inte att man kan bli riktigt lika galen om man inte har gjort det, eftersom att efter ha läst böckerna och äntligen får se det på film... ja, det var liksom en dream come true. Men nu ska jag inte skriva mer, måste äta frukost, vi hörs!

Edward Cullen
Robert Pattinson spelar vampyren Edward Cullen i Twilight (på bilden).
DEN BÄSTA SIGNATUREN

Kommentarer
Postat av: Fanny

A DREAM COME TRUE!!!

2009-01-05 @ 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0