E m m a -

Ont i magen

Hejhej, nu har jag kommit hem från skolan! Eller egentligen kom jag hem halv fem, men jag har fixat lite bilder sedan dess. Av någon konstig anledning har jag ont i magen! Ajajj! Det är inte för att jag är hungrig, jag provade äta macka men jag fick bara mer ont i magen då...

Idag fick vi förresten tillbaka kemiproven, som det inte alls gick bra på, men tydligen lyckades jag få Vg i alla fall... Men det var ju bra :) Några hade fått Ig varning i brevlådan dagen innan julafton. Kul. Inte.

Ja håller på att redigera bilder på mammas dator eftersom den här lilla inte klarar av picnik.com. Men nu har internet hakat upp sig totalt, precis innan jag skulle spara bilden. Vilket betyder att jag måste göra om den. Irriterande! Får väl göra om den.

AJJ! Nu fick jag så ont i magen att jag måste lägga mig ner på sängen!! JOBBIGT! JAG BEHÖVER PLUGGA SAMHÄLLSKUNSKAP!! Hm... nu blev det bättre, jag går tillbaka till köket, haha! Vilken berättelse detta blev :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0