E m m a -

Concentrate!

Hejhej! Nu har jag kommit hem igen :-) Idag har varit en kort dag, som sagt. Jag håller på med spanskan samtidigt som jag är inne på msn, så jag skrev att jag gjorde det eftersom att Justin frågade (på msn, då) och då skrev han att jag inte skulle skriva utan koncentrera mig, så det gjorde jag, men så slutar inte han att skriva!! Så jag måste säga *concentrating* igen, men då ser han att jag skriver så han säger  NOO DON'T WRITE!! CONCENTRATE! ... Så jag får alltså inte skriva nåt men de får han...? Haha!

En rolig sak, lördagen den 24:e Januari ska vi vara i skolan och ha tre lektioner (halvtimmes lektioner, så det blir typ en och en halv timmes skola), för att det är öppet hus då. Tänk, förra året vid den här tiden var det lilla jag som kom till stora Rudbecksskolan och gick på öppet hus, jag var sååå nervööös jag blev svimmig. Och nu går jag i den skolan. Är det inte lite sjukt?

Men nu ska jag öva på mina spanska glosor... HAHHA "Are you concentrating?!" dök just upp här. Nu måste han väl ändå sluta skriva snart, annars kan jag ju verkligen inte koncentrera mig... >_<

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0