E m m a -

Twilight i Kista & roligt minne

Nu ska jag, mamma & Nisse strax åka iväg till Kista för att äta i foodcourten & se på Twilight! Alltså jag måste ju vara galen... Detta blir sjätte gången jag ser filmen, jag har snart läst alla böckerna tre gånger om, förutom fyran för den har jag bra läst en gång. Det går inte en dag utan att jag tänker på eller söker på internet/läser om Twilight. Hahaha! Jag är en Twihead som det kallas i Twilightfansens värld.  Hehehehihihihhohohohahaha... Okeej...

Hur som helst, som ni (låter konstigt att säga så för då låter det som om jag har många läsare, hehe, vilket jag inte har) ser har jag satt en ny header där uppe, men den täcker inte ända ut i kanten! Jag förstår verkligen inte varför, för jag har tagit bort margin och sånt där... Men bilden är nog för liten kom jag på nu!

Lite dagens:

Dagens vill ha:
Utökade versionen av Twilight (med Edwards version i början)
Dagens klädsel: Gråa mjukisbyxor, svart t-shirt med guldtryck, vinröd cardigan, röd&blå palestinasjal.
Dagens smink: Ingenting, sminkar mig inte på helger :-)
Dagens frisyr:
Utsläppt.
Dagens saknad:
Sputnik igen <3
Dagens bästa:
Twilight <3
Dagens roligaste: Ett minne, haha, skriver om det nedan.
Dagens dummaste: Att vi inte fick så bra platser på bion.
Dagens misslyckande:
Att jag inte lyckades plugga så mycket.
Dagens "drog": Näsdukar, haha! Snuvan vill inte försvinna, dumma dumma snuva!
Dagens köp: Ingenting.
Dagens godis: Marianne hittills, men det blir mer på bion.
Dagens humör: Jättebra (ska ju se Twilight) men väldigt stressad inför de två proven.
Dagens väder: Vet inte... har inte tittat ut, det är väldigt mörkt just nu... jag antar att det var grått...
Dagens låt: Rob Pattinson - Never Think <3<3<3

Min moster & hennes då treåriga dotter satt vid matbordet på landet. Vera (dottern) äter ur mosters skål med fil och nektarinbitar.

Moster:
Är det så, Vera, att du sitter och äter upp mina nektariner?
Vera tittar upp och nickar.
Moster:
Är det så, Vera, att du vill ha en egen nektarin?
Vera nickar. Hon får en nektarin.
Vera:
Jag vill ha fiiiil påååååååå!
Moster ger Vera lite fil. Vera häller en klick fil på nektarinen och äter upp.

Hihi.
Men nu måste vi åka till Kista, vi hörs sedan!


Kommentarer
Postat av: Fanny

2009-01-10 @ 17:15:17
Postat av: Fanny

oj råkade skicka en tom komentar.



lyckost dig jag vill också se den ju! men nämner jag det här hemma blir alla halt galna på mig!!!!

När jag skulle berätta om att Lautner frågade jag om de ville veta ngt fanastiskt (menat som en retorisk fråga) vet du vad mamma svarade? "Jag vill INTE höra om det har ngt med Twilight att göra!" väldigt förolämpad men sedan berättade jag det ändå!



Vad jag vill säga är att jag är en äkta twilighter UTAN support hemifrån! ORÄTTVIST haha fast jag kan inte vara arg på dem för att ha tröttnat på mitt tjat! haha <33<3<3

2009-01-10 @ 17:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0