E m m a -

Twilight för 7:e gången

Hejhej! Nu har jag gjort läxan (Justin loggade ut efter ett tag, klockan var ett på natten i Australien, så jag kunde koncentrera mig, haha!) och sett på Twilight för 7:e gången. Alltid lika bra! :-)

De som inte har sett den; gör det!

Jag försökte trycka på print screen och spara en bild från filmen, men när jag klistrade in den i paint rörde sig videon... jag kunde alltså se på Twilight i Paint... Jag provade att pausa filmen och spara, men då när man klippte ut delen där videon var, så försvann det och.. äh... det är så svårt att förklara! Men videon kunde inte fastna när man tryckte på print screen. Helskumt! Magisk film, haha!

Nu ska jag sortera mappen "mina bilder", har flera hundra bilder i den... vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: jo, men det var rätt stavat:) jag vet hur man stavar bara då när jag ser det, men inte annars haha.

2009-01-14 @ 19:49:10
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Fanny

EMMA!!!!!

2009-01-14 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0