E m m a -

Tre låtar

Jag har ont i magen! Jag svimmar så lätt, och så skulle jag gå till badrummet, då blev jag svimmig, plus att jag började må illa helt plötsligt! WAAAH!? Jag hör just nu någon säga att det snöar! YES! Synd att jag inte kan se det. Jag sitter i sängen med matteböckerna och mitt julpynt har fastnat i rullgardinen så man kan inte dra upp den. *gråta*. Nej nu får jag lugna ner mig, måste koncentrera mig på trigonometrin. Här är tre bra låtar förresten! :D

Iron & Wine - Flightless bird, American mouth
Den här låten är jättebra tycker jag, även om texten är liiite konstig, haha!
Några fler:


Robert Pattinson - Never Think
Det tar ett tag innan han börjar sjunga, låångt gitarrsolo i början, men sedan sjunger han! iiiih :D <3


Muse - Supermassive black hole
Muse är mitt absoluta favoritband, de ÄGER!
Min nya signatur

Kommentarer
Postat av: Fanny

LOVE THEM ALL!!! <3

2009-01-07 @ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0