E m m a -

Tralala

Fläätooorflätor igen

Nu har jag gjort te i min termosmugg (just nu är den för varm för att drickas så den får fungera som element sålänge) och satt mig i soffan med lilla datorn. Jag har haft flätor ända sedan vi åkte skidor för mitt hår är så sjukt elektriskt när det är så här kallt! Det är faktiskt bara två minusgrader här nu, igår kändes det som nordpolen. Jag hörde att det är minus trettio borta vid Åre. Hur klarar de sig där borta!?

Jag läste på TwilightSweden om den nya Frida tidningen. En poster på Edward & Bella från Twilight ska finnas, hihi! Och så finns Robert Pattinson (Edward) med på "Kändiscrush" sidan, där han skriver att han gillar Kristen Stewart (Bella) från Twilight. Hihi! Undrar när jag får tidingen (prenumererar), jag vill läsa!! Hihii.

Men nu ska jag duscha, vi hörs!
DEN BÄSTA SIGNATUREN

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag läste det med, hoppas det kan bli ngt mellan dem, de skull passa såå bra ihop, synd bara att Kristen har pojkvän och att hon verkar stå fast vid det!



PS. mitt hår blir exakt likadant, fast det var värre i Dalarna, där har de nuu runt 23 minusgrader. Jag fattar inte hur de står ut!

2009-01-06 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0