E m m a -

Tråkigt!

Det är så tråkigt väder ute! Kan inte snön bara försvinna, jag har tröttnat på den... Jag älskar snö när den kommer i stora mängder och allt blir vitt och vackert, men som det är nu... trååkigt! Jag längtar till våren & sommaren. Men när sommaren börjar ta slut, då kommer jag längta efter vintern, det vet jag. Bara för att snön är så vacker, men det kommer ju sällan sådan snö här i stockholm, så vad är det egentligen jag längtar efter? Slask och kallt? Menmen, slasket är i alla fall någonting som måste komma för att våren ska kunna komma :-) Så jag accepterar det!

Jag sa ju att jag skulle uppdatera bloggen när jag egentligen borde plugga. Gick ut och fotograferade gjorde jag också. Kom igen nu Emma, du måste plugga! Hur svårt kan det vara? Hihi. :-)

Men nu ska jag plugga. Tråkigt. Samhällskunskap. Maastrichtfördraget. Kuul... inte, haha. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0