E m m a -

Tisdag morgon


Nu har jag vaknat! Igår pluggade jag verkligen mycket, men kommer jag ihåg allt? Svar; nej! Gud vad jobbigt! Jag räknade ut att jag inte har någon överdrivet lång håltimme (hur gick det till?), utan jag har mellan tio över tio och fem över halv tolv (inte länge alls!) och kanske lite mer eftersom jag inte ska på idrotten (dubbeltimme). Sedan har vi en håltimme mellan kvart över tolv till tio över två.

Igårkväll kunde jag förstås inte somna... jag undrar varför det helt plötsligt tar så himla lång tid för mig att somna? Förut somnade jag på ca tio minuter! Så jobbigt att det tar en timme att somna!

Igår tyckte jag att jag hörde smattrandet från min lillebrors tangentbord från hans rum som ligger vägg i vägg med mitt, så jag tänke "herregud, är han fortfarande uppe?" (klockan var tolv på natten), men när jag vaknade nu så hörde jag fortfarande ljudet. Det verkar komma utifrån. Jag var verkligen helt säker på att det var han som lät, men jag gick upp och kikade in genom nyckelhålet och han satt inte ens vid dartorn... Aja, nu ska jag inte tänka med på det...

Men nu ska jag äta frukost, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0