E m m a -

Time is running out

Hejhej, det här blir nog sista inlägget för jag är så trött att jag tror jag ska gå och lägga mig nu... Gick ju upp så tidigt imorse. Hehe, men först måste jag fortsätta diskutera Twilight, håller på att diskutera med någon från msn som lade till mig... av någon anledning... men det är kul i alla fall :-)

Nu har jag alltså sett filmen sju gånger... hm... farmor och farfar tyckte jag var galen när jag sa att jag hade sett den fyra gånger. Nu har jag sett den tre gånger till :P

Här är en bra låt av Muse, inte deras bästa, men jag måste ju variera mig lite. Kan ju inte bara lägga upp den bästa låten hela tiden... (Supermassive Black Hole). Denna heter Time is running out.


Vi hörs imorgon när jag vaknar! Godnatt! :-)

Tiger ligger och sover i min säng. Hihi, gulliga katt! Förut höll han på och gosa som en galning med mitt nattlinne. Bet och trampade och gosade. Kunde inte ligga still heller, den lilla rackaren. Haha!

Kommentarer
Postat av: Fanny

I LIKE! <3

2009-01-17 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0