E m m a -

Till stinsen

Godmorgon! Det var väldigt skönt att få sovmorgon :D Jag behöver ju inte oroa mig över att inte kunna somna ikväll (pga att vakna sent) eftersom jag är ledig i morgon, hihi!

Det här ska inte bli ett långt inlägg eftersom jag måste gå och göra mig i ordning, kan ju inte gå i pyjamas till stinsen. Men jag ska inte vara där länge för jag ska bara följa med mamma. Jag känner att jag inte vill sitta stilla inomhus, jag vill röra på miiiiiiiig!! Hahaha... Jag ska jogga med mamma idag också, men vi får väl se hur der går med det, haha. Jag borde verkligen börja träna igen. Pappa brukar säga "ska du inte springa mini maraton?" eller liknande, och då måste jag ju träna för jag vill ju göra det, det är bara så kallt!

Men nu ska jag ju göra mig i ordning! Vi hörs senare! :D

Jag gillar körsbärsblommor! :D

------------------------------------------------------------------
Uppdatering: Det blev inte av att gå till stinsen eftersom att pappa erbjöd sig att åka och göra det som mamma hade tänkt göra, så nu sitter jag här idag igen och segar, haha! Vi hörs i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0