E m m a -

Till skolan

Nu ska jag gå iväg till centrum för att ta bussen till skolan, fast först måste jag köpa halstabletter. Hihi, fishermans friend :D Mina tog slut.

I helgen måste jag plugga :( Jag som hade tänkt leta efter skor! Men det får bli någon dag i veckan. Igår tänkte jag att jag kunde gå till stinsen idag, men så blev det ju inte. Jag hatar att vara förkyld! Jag måste erkänna att det är skönt att slippa skolstressen för en dag, men det är ju inte precis kul att vara förkyld... Det enda jag stressar upp mig över idag är bilden. Vi håller ju på att måla en grejj och vi arbetar i så högt tempo hela tiden på lektionerna, så jag kommer förmodligen hamna lite efter. Visserligen låg jag redan lite före de flesta andra, men i alla fall, tänk om läraren går igenom någonting viktigt? Men nu ska jag inte stressa över det.

Jag vet exakt vad jag ska göra idag för att lugna ner mig. Jag behöver ju tänka på någonting annat... Jag ska måla! :D Kulkul. Har inte gjort det på jättelänge (förutom i skolan men där får man ju inte måla vad man vill) för jag har ju inte haft några färger men nu fick jag ju akrylfärger i julklapp! Hä hä.

Men nu måste jag gå till centrum, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0