E m m a -

Sunglasses!

Nu har jag ätit middag :-) Nudlar och tofu! Det är gott, hihi! Jag var hemma hos Anna tidigare, så jag kom hem typ kvart över sju. Fick julklapp hihi! Nästa gång ska jag ge henne hennes juklapp.. hm.. kanske borde köpa en! Heh. Imorgon ska jag det, då ska jag ändå till stinsen.

Nu har jag lite tråkigt så jag provade alla mina konstiga solglasögon. Här är lite (skumma) bilder!


På bilderna:
1.
Köpte för typ två tre år sedan, haha. Mina favvisar, de är sköna.
2. Haha, fick av Anna idag. Kom på att man kan ta roliga bilder med dem.
3. Ganska nya, köpte i somras, hade lika dana förut men de gick sönder.
4. Gamla som jag hittade i mammas låda, har typ aldrig använt dem på offentliga platser... hah!
5. Köpte i sexan, haha, kommer ihåg att Anna sa att man skulle "sätta de lite längre ner på näsan", haha som farbror joakim von anka.
6. Gigantiska som Anna glömde här en gång och som hon inte ville ha tillbaka.

Haha, ja det var mina solglasögon det... hm.. vad ska jag göra nu? Vi hörs imorgon i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHA! Har JAG sagt det?! :D hahahaha!

2009-01-15 @ 20:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0