E m m a -

Sticka Bellas vantar!

Hihi! Jag har på mig skorna från ellos nu! :D Idag har jag bara segat och tittat på en serie på datorn... och ätit thaimat! Äntligen blev det kyckling med jordnötssås, hihi ^^

Förresten, mamma hittade ett kul stickmönster, nämligen Bellas vantar som hon har i Twilight! Hon hinner inte sticka dem till mig så att jag kan använda dem, men ändå! Alla Twilight-fans känner säkert igen dem!

De stickade. OBS! Bilden är en länk som leder till bloggen/mönstret!

Orginalet från filmen! :D

Det är svårt att skriva med päronsplitt i handen så vi hörs imorgon! Godnatt!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ ska fråga mamma om hon kan sticka sådana till mig!

2009-01-30 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0