E m m a -

Städning igen

Jag har skrivit lite min uppsats. Det blev väldigt tråkigt att skriva om impressionismen, så jag bestämde mig för att gå rakt på och skriva om Camille Pissaros liv, men då var det mat och nu ska jag städa på rummet för imorgon kommer städarna hit och städar. Men jag har faktiskt lyckats hålla rummet ganska fint i två veckor nu. That's rare...

Imorgon har vi MR-dag, vilket betyder föredrag som har med samhällskunskap att göra. Jag kommer inte ihåg vad det faktiskt skulle handla om, men jag hoppas att det inte blir dötrist (som våra SH-lektioner brukar vara...), eftersom vi ska vara där från kvart i nio till två. Hähä.

Jag skippade några saker i min beställning från ellos, så nu beställer jag bara de bruna platåsandalerna, de blåa kängorna och denimklänningen. Kanske missade någonting nu. Det blir i alla fall 299 + 249 + 149 = 687 kronor. Ja, då blir jag inte så pank längre. Jag kom på att jag kan ju faktiskt vänta med att köpa det där andra ett tag. Jag menar, herregud, det är ju januari! Jag behöver inte börja stress-köpa sommarkläder redan nu!

Det blev inte så mycket bloggande ändå, vad bra. Men nu ska jag städa, vi hörs imorgon innan skolan! Godnatt!

Klänning från Whyred Halstons vårkollektion 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0