E m m a -

Sovmorgon

Godmorgon! Aajj, jag låg med huvudet mot väggen så det gör ont. Nu kommer jag vara öm där. Jobbigt. Menmen, det är ju fredag så vem bryr sig? Så kanske jag skulle skrivit om jag inte visste att jag ska vara i skolan på lördag också. Men det är bara en och en halv timmes lektionstid, alla tre lektionerna är en halvtimme långa, så jag borde klara mig? Japp. Matte, bild och spanska tror jag vi har. Sovmorgon till tjugo över tio. Vet inte när vi slutar, rasterna är en kvart  - tjugo minuter.

Men nu ska jag inte skriva om lördagen! Idag brukar vara veckans längsta dag (dvs. ingen sovmorgon, ingen håltimme, slutar 4), men idag är dubbeltimmen i kemi nu på morgonen inställd! Yes! Nu kom jag på en sak... jag måste skriva en laborationsredogörelse... Fast vi har i och för sig inte fått en deadline än, så det är väl inte överdrivet brottom. Bilduppgiften jag gör ska vara inlämnad den femte... vad är det för dag då? Hm...

Menmen, nu är jag väldigt hungrig, så jag ska äta frukost =) Vi hörs senare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0