E m m a -

Skidor i Kungsberget

Hellu, nu är jag hemma igen efter en extremt kall dag. Herregud vad kallt det var i skidbacken, mina tår frös så mycket att det gjorde jätteont när vi gick in och lät dem tina. AJAJ! Vi kom hem vid kvart över sju ungefär, då följde jag med mamma och handlade. Jag älskar att vara ute när det är mörkt, inte för att jag har någon som helst aning om varför... Det hände lite roliga saker idag haha. Okej, en sak, de andra hände inte riktigt idag.

Nisse plockar upp ett långt vitt plaströr och blåser i det. Det låter som ett sånt där konstigt horn-instrument.
Mamma - Jaha Nisse, kan du spela isoleringsrör?

Det här berättade Melker (kusin);
Melker - Jag har en Colgate 360 (tandborste)
Magda (hans lillasyster) - Jag har en Hemköp 540...
Haha Hemköp 540, wooow!

Sedan kom jag och tänka på en rolig sak. Kungens kurva har en ganska rolig förklaring. Kungen svängde, men det gjorde inte vägen. Haha! Snyggt gjort där. ;)

Jag måste rätta mig också, jag skrev kungsbacken, men det heter inte det, det heter kungsberget. Jag tror att jag kommer att blanda ihop de två namnen forever.

skidort
DEN BÄSTA SIGNATUREN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0