E m m a -

Segt

Hejhej. Allt är segt här... har bara gjort ingenting hela dagen. Läst, chattat... Jogga orkar jag inte göra idag. Det här var en typisk seg-dag, hehe. Alla mina planer idag verkar sekunden efter jag gör dem, försvinna, hah. Menmen, jag får väl fortsätta göra ingenting. Imorgon tänker jag i alla fall vara lite effektiv och plugga. Laborationsredogörelsen i kemi och uppsatsen om Camille Pissaro i bilden... OJ! Jag måste anmäla mig till kungsberget också! Det hade jag glömt!

Men nu ska jag fortsätta att göra ingenting, kände bara att jag ville uppdatera, hihi ^^ Gud vad tråkig min blogg måste vara idag... kanske ska skriva om någonting kul senare =) Vi hörs!

Den 10:e februari stod det att de skulle komma :D

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: tack för frågan:D en del av svaren och frågorna ligge rnu upe.

Fina skor på nåt sätt:)

2009-01-25 @ 18:03:35
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Becca

söta!:)

2009-01-28 @ 20:14:20
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0