E m m a -

Sakerna har kommit!

Hejhej, nu har jag lunchrast =) Vi håller ju på med en skum grej i samhällskunskapen. Vi har ju haft debatt förut, men nu ska vi ha "presskonferens" med Regeringen, riksbanken och höger & vänster journalister. Jag hamnade i "Regeringen"... haha. Typ den svåraste ruppen ;) Vi har i alla fall lyckats komma på ganska många grejjer, vi ska ju lösa finanskrisen. Jah... och vi i "regeringen" ska alltså komma på hur vi ska lösa den och kunna svara på "journalisternas" frågor. Jag gillar inte debatter och sånt där, hehe.

Mina saker från ellos har förresten kommit nu! Inte skorna från laredoute, men det stod att de skulle komma den 10e februari, men som om jag behöver espadriller i januari... trippa omkring i värsta ballerinasskorna i snön, hihi. Det funkar nog inte så jättebra =) Men vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0