E m m a -

Så länge vi båda andas

Godmorgon! Nu har jag pallrat mig upp... jag är trött ändå, hah. Igår anmälde jag mig till att åka till kungsberget och åka skidor på skolans friluftsdag! Det ska bli så kul! Den 11:e är det. Någonting annat jag måste göra är att förbeställa "Så länge vi båda andas". Det är alltså den fjärde boken i Twilight-serien. Jag har den redan på engelska, men vill ha den på svenska också, hihi! Klicka på bilden för att komma till sidan där man kan förbeställa den! :D 



Men nu ska jag äta frukost, jag är jättehungrig! :D Vi hörs senare! Idag måste jag plugga... vilket betyder bloggande... hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Fanny

ja det ska bli såå otroligt roligt!!!



har redan beställt den, det gäller att vara förberedd :P

2009-01-27 @ 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0