E m m a -

Promenad på isen

Hejhej, nu har vi kommit hem från våran promenad :-) Jag hade lust att bara gå ut, så mamma följde med mig. Vi gick ute på isen (mitt ute på edsviken), det var väldigt häftigt, haha! Jag har bara åkt skridskor så långt ut, aldrig promenerat... Änderna där är ju lite galna. Har man gett dem några brödbitar blir de som galna och skuttat efter en vart man än går. En and gav ifrån sig ett skumt läte och störtdök rakt emot mig men han gav väl typ upp halvvägs för av någon anledning landade han där... Det var ju tur, hehe, man vill ju helst slippa bli attackerad av änder...

Sedan köpte jag i alla fall en almanacka med Tokio Hotel, men den var dålig, man kunde inte ens skriva i den. Jahopp, där slösade man 130 kronor. Men man fick ju i alla fall tolv bilder & tolv klistermärken... Men ändåååå, jag blir så aaaarg! Man har ju ingen chans att veta att det var så heller, eftersom man måste slita upp plasten för att få reda på det och då är det ju för sent att byta! Gud vad störande! Nu måste jag ha en almanacka från sollentuna energi, för jag tänker inte köpa en ny!

Nu ska jag sluta klaga, hehe. Vi ska åka till våra kusiner i Hägersten när som helst nu, så jag kan inte skriva mer. Vi hörs när jag kommer hem helt enkelt! :-)


Jag saknar Sputnik :-( Vila i frid, gubben! <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tycker de där fåglarna är suuperläskiga!!!!

2009-01-17 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0