E m m a -

Paris 08

Jag vill tillbaka till Paris! Jag och mamma åkte ju dit i maj 2008. Det var såå kul där, min drömstad! Typ... Här är en skum bild på mig när jag ligger i gräset och fotograferar ett träd nedifån. Det är därför det ser ut som om någon stryper mig med ett "nikon"-band, haha...

Haha, klockan är 6 och jag har inte ens börjat plugga än. Inte bra! Men det ska jag göra nu, bara jag inte hittar någonting som distraherar mig... som ett roligt foto att redigera eller någonting...

Jag har funderat på en sak. Halsbränna är ju när det brämner i bröstet och i halsen, plus att man får sura uppstötningar, ellerhur? Men jag har någonting som jag aldrig har fattat vad det heter. Det liksom bränner, fast bara i halsen och man har lite ont i halsen samtidigt. Mah måhe phaha såhäh [man måste prata såhär]. Jobbigt! Fast det har gått över nu, det är bara lite, jag kan i alla fall prata. Men jag köpte "fishermans friend" innan skolan, så det gick bra. Jag är beroende av dem när jag har ont i halsen. Always. Fast ibland blir det "vicks hallon" istället :D Hehe, halstablettsreklam, ska jag skriva en lista över mina favorithalstabletter? Haha... näj!

Jag har faktiskt börjat gilla Tokio Hotel. Inte för att jag någonsin inte gillat dem, men nu gillar jag dem mer! Hm... Jag hatar att lista upp favoritband/artister, det är så svårt! Men det skulle nog bli 1. Muse, 2. Tokio Hotel, 3. Paramore, 4. The Hives... eller någonting. Kanske The cranberries också... DET ÄR FÖR SVÅRT!! Aaargh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0