E m m a -

Optimism

Jag måste sluta vara så pessimistisk. Så här är det:
Det är bra att prova plurra isvak. Jag blir inte förkyld. Ryggsäcken kan jag bära i händerna på väg till skolan. Jag löser allaproblemen. Som om ingen annan kommer se lika töntig ut som jag? Herregud! Alla kommer ha helt sjukt fullt med utrustning så man kommer inte ens se vem som gömmer sig där under!
Välkommen tillbaka optimismen! Yes! Jag är taggad! Nu ska jag lägga mig och läsa en bok (inte Flickan från ovan, av Alice Sebold, den är för hemsk), så hörs vi imorgon när jag vaknar! Dessa skor har jag förresten (typ) bestämt mig för att köpa (perfekta till sommaren:

GODNATT! Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0