E m m a -

Onsdag morgon

en godmorgon-hälsning ;)
Jag är faktiskt inte så trött alls idag! Min lillebror är fortfarande ledig för hans skola börjar imorgon... lyxigt, haha, bara två skoldagar för dem innan helgen börjar. Jag kommer plugga hela helgen. Utom lördag kväll då det blir Twilight!

Jag försökte hitta en kudde på Åhléns igår eftersom min är helt platt (den har en gång varit fluffig och mjuk), men jag fick en annan idé som gjorde att jag kunde behålla lite pengar. I och för sig blev det pappa som fick behålla pengarna eftersom det var han som skulle betala för kudden... Jag lade istället en till kudde i sängen så jag hade dubbla kuddar, smart va? Haha, så hade jag förut och jag kunde liksom ha kommit på det innan, men näj, det hade jag tydligen glömt...

Jag hann inte klart med städningen igår, för jag kom på att jag måste skriva ner några meningar till spanskan. Vi ska nämligen kunna berätta vad vi gjort under jullovet. Es muy aburrido...

Idag är alltså första skoldagen och första lektionen blir spanska. Dubbeltimme. Great... Men det är nog ändå mitt favoritämne i skolan just nu... Sedan har jag matte, sedan lunch, sedan bild. Men nu borde jag sluta skriva och äta frukost istället, vi hörs när jag kommer hem! Eller i skolan... :)

Min nya signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0