E m m a -

Onsdag morgon

Godmorgon! Min ögon vill knappt vara öppna... Jag märkte knappt när väckarklockan ringde, den ringde tydligen två gånger utan att jag märkte det, för jag vaknade tjugo över istället för tio över... skumt.

Idag är det kort dag, jippie! :D Dubbeltimme i spanska, matte, sedan bild, sedan slut. Det är i och för sig lunch mellan matten och bilden, men i alla fall...

Oj, nu måste jag gå upp och äta frukost, vi hörs senare! =)

PS. Mamma hittade min kemibok i källaren! Yes! Min mp3 hakade upp sig, men pappa sa åt mig att trycka på reset knappen, så nu funkar den! Tack! Mina föräldrar räddade mig mycket idag, hehe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah känner igen den, FYFAN VA TRÖTT MAN ÄR :S la mig själv igår kl. 03 och gick upp 06 :S hehe kunde knapps öppna ögonen :)

Gomorron o ha en bra dag :)

2009-01-28 @ 06:32:17
URL: http://unik.blogg.se/
Postat av: Evelina

God morgon :D <3

2009-01-28 @ 06:35:54
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Fanny

min dag började inte lika bra, som jag redan har nämnt men jag känner för att klaga !! jag säger bara lyckost dig som inte behövde stanna under resurstiden!!

2009-01-28 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0