E m m a -

NEEEEJ!!

ååååh vad typiskt!! Sånt här ska alltid hända mig! GAAH!! JAG BLIR SÅ ARG PÅ MIG SJÄLV! Just nu håller jag på med kemin (laborationsredogörelsen), eller inte just i skrivande stund precis, men i alla fall. Deadlinen är på fredag och jag måste skriva på den imorgon, men imorgon är det som vi ska se I taket lyser stjärnorna och jag kan inte det då! Fytusan vad störande! Jag ville så gärna! Hade sett fram emot det så mkt, det var gratisbiljetter också! Nu ska jag plugga skiten ur mig så att jag kan gå och se den imorgon, det blir tråkiga inlägg idag i alla fall...

Den här filmen måste jag se förresten, Adam Brody och Kristen Stewart är med i den! Maah!!

Vi hörs inte senare för jag måste plugga, plugga, plugga! Godnatt! :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

OJDÅ! men du klarar det, GO EMMA!



jag kommer inte vara med på kemin på fredag (ska ta blodprov) så jag får lämna in min på tisdag :P fast jag ska göra klart den till på fredag ändå, duktig va?

2009-01-28 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0