E m m a -

Barrkaos

Hejhej igen :-) Nu sitter jag och äter äggröra och majs. Lunchpaus alltså. Suck. Det är så tråkigt att läsa om EU och FN... Men jag antar att det är bra att veta!

Jag känner mig så negativ, låter jag negativ? Hoppas inte det... Vill  gärna se mig själv som optimistisk, men har ingen aning om jag är det eller inte, hehe :-) <-- jag har blivit galen i den där smilen, märks det?

Nu har vi burit ut julgranen och det blev KAOS! För det första blev jag bombarderad med barr, fick i håret, innanför tröjan och så stack de ut fårn byxorna. Som om små pysslingar skjutit små gröna pilar i mina ben. Hah! Nedan kommer lite biler, det blev en lång rand av barr rakt igenom hela vardagsrummet, genom hallen och sedan var hela trappen där ute täckt av barr. Herregud!

Tiger sötnöt! <3

Tvärs igenom vardagsrummet!

Typ hej världens dåligaste bild, men den får duga :-) Man ser hur spåret fortsätter ut i hallen, haha!

Vi hörs senare, nu måste jag återgå till pluggandet... Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0