E m m a -

Mutemath - Spotlight

Jag har fått någon konstig kick och börjat lyssna på massa låtar som jag inte riktigt brukar lyssna på, haha. Dessa till exempel:


Video 1: Miley Cyrus - seven things
Video 2 : Jesse McCartney - How do you sleep
Video 3: Miley Cyrus - Girls just want to have fun
(Egentligen Cyndi Laupers låt)

Hm... hur som helst, jag gav upp att titta på let's dance, det är faktiskt inte ett program jag är särskilt förtjust i, hehe. Men åh, jag känner mig så kritisk! Kan ju lägga upp en låt som jag ääääälskar istället! Den är lite speciell ;)

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: det är ju det jag säger, lite sagolik bild:)



Lyssnar på seven things ibland, men jag lyssnade mest på just sån popmusik förut.

2009-01-23 @ 22:24:15
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Fanny

ÄLSKAR DEN MED (spotlight)!



Men dem låtarna är inte så jättedåliga, helt okej tycker jag. (de övre allstå)

2009-01-24 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0