E m m a -

mobilbloggar. Idrott. Inte kul ef

MMS

mobilbloggar. Idrott. Inte kul eftersom jag måste sitta på läktaren och titta på (är ju fortfarande förkyld). Tiden går otroligt långsamt bara för det. Lektionen slutar tio i tre... Sedan har vi en liten plugghåltimme mellan det och specialmatten. Specialmatten är för de som satsar på MVG eller VG i matte :) Hihi vi får alltid gratis macka innan det börjar för att vi slutar fem över halv 6. Så det blir sent idag haha. Jag hinner inte plugga så jättemycket... Men imorgon har jag i alla fall en flera timmar lång håltimme innan provet, så jag hinner plugga lite då med. Det blir inget långt inlägg när jag kommer hem för då måste jag plugga sliten ur mig, Hehe :P Vi hörs senare! :-)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha tur att man inte ser mig :P !

2009-01-12 @ 19:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0