E m m a -

Mitt äventyr - i bilder

Hejhej! Jag ritade en serie på ritpapper om vad som hände när jag plurrade isvak, hehe. Här är en serie jag ritade på paint!
(Klicka på bilderna för förstoring)



Ja, hehe, om du inte fattar, kan du läsa berättelsen i mitt förra inlägg, hihi.

Men nu ska vi fira mitt äventyr + att Barack Obama blir president! TV:n nästa!

-------------------------------
Uppdatering 21:30:
Nu har vi tittat på Barack Obama och massa andra som pratade och någon parad med spelande snubbar (kan inte komma på vad de heter), men när han skulle åka bil till Vita huset gick det otroligt segt så vi gav upp och nu sitter vi här uppe istället. Jag använder mammas dator och nu säger hon att hon vill ha den så jag kan inte skriva mer =). Jag ska gå och lägga mig under bordet, vi hörs imorgon, godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0