E m m a -

Måste plugga!

Hejhej, jag slänger upp ett snabbt inlägg nu, kom nyss hem från skolan (extramatten/specialmatten) slutar ju seeent. Nu ska vi äta middag, sedan måste jag plugga, plugga, plugga, plugga, plugga... osv. Tills jag ska sova. Men det ska gå bra säger vi, jag är otroligt taggad på att plugga eftersom det är sista dagen. Men imorgon har jag ca fyra timmar på mig. Fyra timmars håltimme... hm...

Bussen var jobbig idag, vi fick vänta ca tio minuter på den i kylan. Jag darrade ner från trotoaren (inte ner på vägen utan ner i leran på andra sidan). Ja, jag darrade ner... Hehe. Faktiskt. Som en borr! Nej, men jag skakade väl ner... ungefär. Stod och darrade och helt plötsligt stod jag i leran istället för på asfalten... hm...

Men nu är det mat och sedan plugg, så vi hörs kanske inte mer idag! :-)

Kommentarer
Postat av: Alexander Vx2

Svar på din kommentar på min blogg: Haha, vad äckligt. Flera år??

2009-01-12 @ 22:04:36
URL: http://www.vxii.se
Postat av: IdaJosefina

Hejsan! Vilken fin sida du har! Tänkte bara fråga hur man gör en sådan "signatur" som du har. Om du har lust att förklara hade det varit jättesnällt :)

2009-01-12 @ 22:13:01
URL: http://idajosefina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0