E m m a -

Mår inget vidare

Usch, jag mår inte bra, jag känner mig febrig. Jag har suttit i soffan helt utmattad och har bara gjort en uppgift på samhällspappret... suck... Det får bli råplugg i helgen alltså. Och Twilight! Det ska nog muntra upp mig, hihi :D Men tänk om jag är sjuk imorgon... inte för att det är någonting viktigt då... Fast pappa sa att jag inte kändes varm så jag har väl inte feber.. än...

Jag ska gå och lägga mig nu faktiskt! Jag är sjukt trött. Jag kan läsa boken "ljudet av ditt hjärta" jättelänge! Men jag har snart läst ut den... hm... men i alla fall! Jag kan läsa om tvåan igen om jag läser ut trean (ljudet av ditt hjärta är trean).

Men nu ska jag som sagt gå och lägga mig, vi hörs imorgon! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0